Alla inlägg den 5 april 2012

Av ko-liza - 5 april 2012 20:05

Ska bli så skönt :) Behöver det verkligen. 

Är fortfarande sur på min fot, jag vill rida men det vill inte den. Har inte ridit på två veckor nu så jag känner en viss saknad. 


Hänt lite lagom mycket på senaste tiden. Fönster och en styck balkongdörr på södersidan är utbytt. Man riktigt känner skillnaden, det drar inget alls nu. Skiten från lösdriften har körts iväg, det blir jord som säljs till trädgårdar runt om i värmland. Några kvigor har checkat ut ur hotellet, dom ska snart kalva. Lite lurigt med fribetäckta kvigor. Tycker de kan fylla i juvret snabbt för att sedan inte hända något på ett bra tag. Så finns det några som fyller i juvret och kalvar på samma gång. Bättre att ta det säkra före det osäkra. 


Nu ska jag bara slappa och ha det gott. Ni får ha det så bra nu i påsk och ät massor av godis, för det är helt lagligt att göra det nu :)

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards