Alla inlägg den 4 februari 2012

Av ko-liza - 4 februari 2012 17:36

Oj, denna dag blev det inte lite gjort. 

Åkte och köpte lite lämpliga saker till  min första ridlektion på länge. Termoridbyxor och skor med fluff i. Ett par bra vantar med. Tyvärr hade dom inga bhar så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det problemet. Allt jag har haft har dom växt ur liksom. Jaja det får bli silvertjep om jag inte kommer på något tills imorgon. 


Flyttat kvigor dräktiga och nyklippta ut på bås och oklippta tomma djur till boxarna. Leif och Gunilla kom på besök med. Det blev påfyllning med Lavanguard sexxad och Fever.

Dr undersökning med gick finfint. Alla dräktiga en var det lite tveksamt vilken sem hon tagit sig på med det går att känna igen senare.


Idag har jag även fått bakdille så jag har gjort en radio-kaka till pappa. Muffins med dumle och daim. Just i detta nu jäser bullarna till sig...hoppas jag. Degen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Nu ska jag grädda bullar och sedan blir det ut en stund till djuren.


Nu ikväll blir det äntligen melodifestival. Ska bli så roligt. Bästa med detta är när finalen är klar brukar det vara vår på G. Tiden går fortare med melodifestival tycker jag. Har inte bestämt om vi ska ta den på duk eller tv ännu. Soffan här uppe är verkligen inte skön och svår att sitta många i. Det löser sig. Nu får ja ta bullarna innan dom går iväg av sig själva


Go´kväll! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards