Alla inlägg den 20 mars 2012

Av ko-liza - 20 mars 2012 21:16

Jag fattar inte. Har massor att skriva om men jag gör det bara inte. Förstår att ni snart tröttnar på att titta in här utan att få se något nytt. 


Just nu har jag nog fått lite fnatt. Jag vet inte vad jag ska göra eller kanske rätt ord är vill göra. Jag springer snart runt i cirklar och drar mig själv i håret och skriker. Allt känns så otroligt osäkert.    


Några saker är rätt fasta:

Jag har köpare till mina djur som ska säljas

Jag ska till Kanada i november 

Jag har jobb som avbytare på minst en gård

Kvighotellet är igång minst ett år till 


Sedan finns det inte så många fler säkra saker. Vad vill jag? Fler och fler tycker det var synd att jag slutade med kor och ja kan erkänna att jag saknar det. Men jag saknar det inte tillräckligt mycket ännu för att börja igen. Inte som jag hade det. Men det går ju att ordna på annat sätt om man verkligen vill. Men frågan är fortfarande om man vill. Svaret borde vara nej. Vill man verkligen så blir det ju ett ja och då är man säker på vad man vill. 

Rörigt värre. Låter värre än en unge i nian som ska välja gymnasium. 30års-kris snart kanske?? 


Imorgon så kommer tapeterna upp i köket eller på torsdag beror lite på hur det går med arbetet innan. Bilder kommer när det är klart. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards