Alla inlägg den 24 mars 2012

Av ko-liza - 24 mars 2012 15:48

Bara nästan. Ska bara hitta den perfekta klockan, perfekta matgruppen. Ja, massor av perfekta saker. Men dom kommer, om en stund. Kanske en lång stund. Lister ska på plats med, men dom är rätt klara. 4,e hörnet är inte klart ännu. 


Älskar tapeten :) Den blev så bra. Ville ha ett blått kök men blå kökstapeter var väldigt svåra att finna. Men denna är jag glad att jag hittade. Passar på en lantgård. Eller vad tycker ni?


         

Av ko-liza - 24 mars 2012 12:45

Eller imorgon men det är nu det är kalas. Så då borde det räknas som mest. Tyvärr kunde inte jag följa med, har lite djur att sköta om. Men jag grattar här på bloggen och hoppas det duger. 


Vi är så lyckliga att ha dig som morfar bara så du vet och vi älskar dig jättemycket. 

Här kommer det lite bilder på dig och några andra släktningar. Nu får övrigt folk som är med på bilderna inte knorra för mycket. Utan nu är vi alla glada över att morfar fyller 80, för hur många gånger gör man det? För alla som tycker att dom ser extremt konstiga ut på bilderna och blir extra besvärade så behöver ni inte oroa er, min blogg är inte speciellt stor och läses inte av så många. 


Jag måste säga till dig morfar att du har valt en ypperlig stil genom årtiondena. Så det är väldigt lätt att se att det är du på bilderna. Och mamma, jag lovar att sätta tillbaka bilderna där dom ska vara.


                   


Så många kramar från mig och ät mycket tårta // Ko-Liza 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards