Alla inlägg den 29 mars 2012

Av ko-liza - 29 mars 2012 10:19

Det är så skönt, behöver det verkligen. Solen skiner och fåglarna hälsade mig välkommen till en ny underbar dag. 

Igår var det mindre trevligt min kropp gjorde ont, jag har inte fattat än vad som var felet, men idag är det nästan bra. Korna hjälpte inte direkt till att göra det bättre. De var helknäppa. Vet inte hur många gånger det åkte ner maskiner, tror aldrig gropen har varit så skitig förut när jag mjölkat klart. Tur det är bra tryck i vattenslangarna. 


Idag ska jag ta undan däck, några hundra tror jag det blir. Vi har ingen användning för ensilaget i silon så det sålde vi. De kommer att hämta första lasset imorgon. 

Ska flytta en jersey med, dags för kalvning igen. Saknar alla kalvningar. Det är alltid lika roligt, när det går bra då. 


Kom på inatt vad jag ska ha på väggarna i bion. Filmposters :D Att jag inte tänkte på det innan. Det är ju en självklarhet. Finns ganska mycket yta så det kommer säkert bli bra. 

Har beställt, Ben Hur, Lord of the Ring, Zorro och Levande slottet. Det blir fler men det är en bra början. Tröttnar man på någon så är det bara att rulla ihop och sätta upp något nytt.


Ikväll blir det bio i stan. 

Ha det så bra nu alla bloggläsare.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards