Alla inlägg den 1 december 2011

Av ko-liza - 1 december 2011 22:44

Jag har fått massor av pengar på mitt konto - det har inte duuuu nenenenä


Detta är ju så underbart, pengarna bara kom in på kontot, bara vipps så fanns dom där. Behövde inte göra mycket för dom heller. Jag är RIIIIIIIK!

Så mycket pengar och jag vet inte vad jag ska göra av dom. Första tanken var ju självklart att fixa till en pool på baksidan av huset. Kanske skaffa en snyggare bil eller varför inte att köpa en dressyrhäst dom e ju dyra. En resa kan man ju alltid göra. Fantastiskt att pengarna kom så nära jul då kan jag köpa riktigt dyra julklappar till familjen. Så underbart, kan inte fatta att detta händer mig.


Anar ni en viss ton av ironi - BRA! Det ska ni göra. Det finns massor av människor i detta land som inte fattar detta. De i min värld kallas stadsbor. Det är inge bra att hamna i den gruppen bara så ni vet. Trots att de brukar gå några fler år i skolan än oss mer normala så är dom otroligt korkade. Samma visa varje år. Man blir så trött.


Om alla stadsbor som inte fattar varför vi bönder får bidrag och får förklarat för sig om och om igen varför det är så. Kan inte ni gå och dränka er så vi slipper höra er idioti. Det hade faktiskt varit skönt att slippa er och erat gnäll. 


Ni som har gått fler kurser matte än jag. Har endast gått A och B med endast godkänt i båda. Kan räkna ut hur mycket jag har kvar av den otroligt stora summan på 188 751 kronor när jag är skyldig lantmännen drygt 350 000?


Det var nog allt för mig. Nu ska jag ta en pepparkaka så jag blir snällare annars blir risken att jag blir utan julklapp.    


    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards