Alla inlägg den 18 december 2011

Av ko-liza - 18 december 2011 19:59

Det går precis lika bra att äta även en söndag som denna. 


Har inte hänt så mycket. Jobbade igår, allt gick bra. Men jag blev riktigt trött. Sov säkert 12 timmar men är fortfarande trött. Får försöka vara vaken ett tag till. Risken finns om jag somnar nu att jag förstör hela kommande vecka. Det vill man ju inte göra med jul och allt som väntar.


Projektorn och duken har kommit upp. Min bror är fantastisk (: Än kan vi inte fixa allt. Det är lite som en lång kedja som måste fixas innan vi kan dra igång. La det sista golvet i Maddans rum, det jag kunde göra själv. Sista måste sågas på längden och det klarar jag inte utan att någon håller i. När det är klart och golvlisten är på plats så ska möblerna flyttas. Dom står nu i hallen. Hallen måste vara tom för att vi ska fixa ljudet så det blir så bra som möjligt.


 

Får åka till stan och hitta en perfekt matta till bio-rummet. Den ska vara stor och mjuk. Ska leta efter lampor med. Vill ha några på väggen, den i taket ska bort. 


Ni får ha det så bra och hoppas det blir en superfin ny vecka. 

Snart är det JUL hihi!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards