Alla inlägg den 21 december 2011

Av ko-liza - 21 december 2011 21:14

  Nu hoppas jag att den ligger kvar tills julen är över. Tidningen visar plusgrader på julafton.....men mycket kan hända innan vi är där. 


Allt går som planerat. Huset börjar gnistra lite smått. Och då har inte julsakerna kommit upp ännu. Tror huset gillar att bli ompysslad. Det blir så bra :)

Skulle göra en lång lista över vad jag gjort idag med jag kortar ner den till. Städa, jobba, ätit Juleskum, druckit Julmust.    


Spisen är på plats och även ugnen. Nu ska jag montera lådan under ugnen, får blir en lite specialare för annars får den inte plats. Och det ser lite dumt ut att ha ett hål i skåpet och där kan det säkert flytta in monster.


Imorgon ska jag jobba heldag eller delad är det ju om man är noga. Då hinner jag göra godis mellan passen. 

Snart ska jag sova men jag väntar tills listen är uppe i Maddans rum. Spikpistolen pangar och det ekar så det dånar på övervåningen. Så det blir lite svårt att sova med den igång. 


Kraaam!  




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards