Alla inlägg den 12 december 2011

Av ko-liza - 12 december 2011 14:27

Hade detta varit en populär blogg hade jag tagit bilder på allt jag köpte idag skriva pris, märke och vart jag inhandlat grejjorna. Men jag tycker det blir töligt så ni får bara bilder på mig och min nya mössa. Fy vad fet jag har blivit.....hm nästa år får jag nog göra något åt det. Denna julen ska jag njuta av min första jul utan mjölkkor.


Köpte kläder, strövlar och handskar. Behövde nytt när jag ska börja på en ny gård. Så jobbigt med allt tvättande så det är bättre att ha fler uppsättningar av arbetskläder.


Ha det gött i vätan     

Av ko-liza - 12 december 2011 08:56

Jag har nu blivit mer och mer sugen på att skaffa häst så jag läser lite hästbloggar. Eller så är det dom bloggarna som har gjort att jag blivit mer och mer sugen hmm


Fann denna gosiga film på en av bloggarna. Jag vet inte varför jag gillar den. För barn har jag lite svårt för mest för jag inte är van. Går dom vid ett års ålder? Kanske som gör, har inte direkt brytt mig. Bara tyckt dom är rätt knepiga och tar så lång tid på sig. Mina bäbbar ställer sig och går bara efter några minuter...  


Nu ska jag till stan. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards