Alla inlägg den 14 december 2011

Av ko-liza - 14 december 2011 21:09

  Försökte med en halvliter cola men mina ögonlock är fortfarande svåra att hålla upp. Det är ganska lätt att komma upp på morgonen men svårare att hålla sig vaken hela dagen. Sov en stund vid lunch, behövde det. Nu känns det dags att sova igen.


Dagen har varit bra. Denna gång uppbundet och mer en miljö jag är van. Förutom att det är röda djur. Var lite skeptisk till en början men dom var riktigt snälla. Dock är jag ej van att böja mig så djupt ner så ryggen sa AJ men jag får värma upp lite innan mjölkningarna så ska det inte vara några problem.


Det största problemet som jag tror att jag ska få är alla fåglarna.... Gäss, gäss. gäss. ankor. Japp man släpper ut dom fritt och sedan ska dom tillbaka till deras egna hus/boxar innan mörkret faller...eh jo ankor är ankor det är lätt. Men dom andra....i mina ögon ser vääääääldigt lika ut.

Gillar fåglar, dom är så roliga att titta på speciellt ankorna, när dom leker i vattenpölarna. Vill ha fåglar. Kanske blir hönor när jag får lite mer struktur över tillvaron.


Nu orkar jag inte skriva något mera. Ska betala räkningar sedan blir det sängen. Får hoppas jag får alla siffror rätt. Varför ska ocr-nummren vara en meter långa för?


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards