Alla inlägg den 20 december 2011

Av ko-liza - 20 december 2011 20:12

Vilken dag. Över sex timmar i stan! Nu är det bara klapparna och maten kvar men det får vi ta en ledig dag.

köpte det som fattades för renoveringen som skulle vara klar idag...hm...hm.... jag sa det inte högt...


Ska jobba kväll imorgon så man hinner mycket innan passet drar igång. Bilder kommer när allt sitter där det ska.

Direkt vi kom hem satte jag igång och motera skåp till spis/ugn och grytorna. Gick lättare än vad jag trott. Ikea har oförskämt dåligt rykte när det gäller montering. Lätt som en plätt. Får väl äta upp dom orden imorgon när jag ska motera alla hyllor. Tror inte alla mina filmer kommer få plats men man får väl köpa en eller två hyllor till då.


Det jag är mest nöjd med idag är en puff med holstein-mönster på. Så fiiiiiin. Perfekt att sitta på när man spelar.


Blev jätteglad när jag fick min post. Där låg ett julkort från några av mina kor jag sålde i augusti....med lite hjälp. Alla mådde super och oj vad kvigor det har fötts. Typiskt nu när dom har flyttat. Skoja bara, är glad att dom ynglar av sig. Ska hälsa på när jag få lite mindre att göra.


Nu måste jag sluta skriva. Hyrsläpet ska tillbaka innan dom stänger

Kram! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards