Alla inlägg den 5 januari 2012

Av ko-liza - 5 januari 2012 21:23

Jobbat idag, allt gick väl tills jag kollade om kylen hade dragit igång efter några mjölkade kor på kvällen...ne verkligen inte. 84 grader visade uslingen till kyl. Hur det nu är möjligt. Mjölken kan väl knappast bli varmare i ledningen.  Nu är fördelen med att vara avbytare att man kan ringa någon och när man är färdig med alla sysslor som skall göras - byta om och sätta sig i bilen Så skönt! 


Jag råkade sova lite för länge mitt på dagen. Ja råkade är faktiskt ordet. Jag ställde klockan på 13.00 och jag kom upp 14.12 hm skönt då men nu är jag superpigg. Funderar på att sätta igång Case 39 men jag vet inte om jag vågar se den ensam nu när det är mörkt. Ruskiga filmer är inga problem när solen visar sig men en film innan man ska sova....hm Nu har jag aldrig drömt mardrömmar efter en sådan film, problemet är bara att somna. Men den kanske inte är så läskig men det är ett barn med och det gör det hela lite ruggigare. 


Någon som vill hålla handen?

Av ko-liza - 5 januari 2012 10:27

Känner mig lite urk men jag tror att det mest är trötthet. Igår mjölkade jag och korna var riktigt nedriga, vet inte riktigt vad det var men det var tröttsamt med avsparkade maskiner. Självklart är det obligatoriskt att bajsa på maskinen med. Grr. 

Det blev en sen kväll, var rätt pigg efter jobbet och syrran tittade på film när jag kom hem. Senaste besöket på elgiganten så hittade hon en Tekken-film som snabbt hamnade i korgen. Kass film igentligen men kul att det var några som var ruskigt lika orginalet.  


Sov liiiite för länge imorse. Hade tydligen stängt av telefonen i sömnen. Men jag hann precis komma till jobbet vid sex. Morgonen gick väldigt snabbt och hoppas det går lika bra på kvällen.


Men nu ska jag sova. Imorgon är jag ledig. Det är lite kul att vara ledig på röda dagar. Inte van det. Eller ledig och ledig har massor att göra här hemma men det är ju normalt.  


God natt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards