Alla inlägg den 7 januari 2012

Av ko-liza - 7 januari 2012 20:34

Saker man bör unvika men man gör dom ändå. 


Biter tag i ett stycke nagelband som störande nog är bitvänligt. Ja lätt är det och efter en stund så gör det jätteont. Men man kan ju bara inte låta bli 


Man har ätit en god middag och efter några timmar märker man att man har något i munnen och i samma stund som man biter tag i det lilla så vet man att det är peppar. 


Det är kallt man ser metall typ en lyktstolpe eller varför inte en grind, tungan åker ut. Man ska bara... Jag har faktiskt aldrig gjort detta. Helt ärligt. Men det finns folk som inte kan låta bli 


Slut på listan för jag kommer inte på något mera. Jobbat idag lördag och allt. Korna skötte sig fantastiskt. Gässen var lite svåra men det gick när jag slutade tvinga med en långsam gås i den gruppen jag tyckte den tillhörde, den ville inte alls. När den fick syn på sin flock blev den överlycklig och gick genast mycket snabbare. Att det ska vara så noga.. Rätt gås till rätt flock!


Mitt i kvällsmjölket dök ett bekant ansikte upp jag faktiskt inte bara ansiktet. Hade ju varit förfärligt med huvuden som gick runt utan kropp.

En kompis från högstadiet. Bra med avtagare för vi pratade länge har säkert inte setts på tio år. Vad tiden flög iväg.


Trots jag sov en stund på dagen så är jag supertrött nu. Så det blir nog sängen rätt snart.

Ha en fin kväll! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards